• ورود کاربران
  • ثبت نام

مزیت رقابتی چیست

مزیت رقابتی چیست

نظر دیگران :              1 رای
تهیه کننده دکتر احمد ورزش کار قیمت
موضوع مزیت رقابتی چیست
پی دی اف صفحات 1 9000
حجم فایل پی دی اف 0.2 MB
تخفیف 0
هدیه

فایل پاورپیت مزیت رقابتی و یا فایل رایگان PDF مزیت رقابتی را دانلود کنید و با مزیت رقابت در مباحث ذیل مبتنی بر نظریه شناخت و در یک نگاه آشنا شوید:

مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
مزیت رقابتی چیست
فایل پی دی اف قیمت : 9000 تومان

معرفی مزیت رقابتی چیست

مزیت رقابتی چیست؟ این واژه را خیلی شنیده ایم اما واقعاً مزیت رقابتی به چه معناست. آیا شما تعریف مزیت رقابتی را می دانید. تعاریف مختلفی در خصوص مزیت رقابتی ارائه شده است . در فایل پاورپوینت مزیت رقابتی از منظر نظریه شناخت 2 تعریف مزیت رقابتی ارائه شده است که در ذیل بیان شده است:

مزیت رقابتی عبارت از میزان فزونی جذابیت پیشنهادهاي شرکت در مقایسه با رقبا از نظر مشتریان (کلیه ذینفعان، شامل صاحبان سهام ، متقاضیات محصول و خدمات) است.
مجموعه اي از توانایی هاي منحصر بفرد یک واحد اقتصادي است که اجازه ي نفوذ به بازار هاي دلخواه و برتري بر رقبا را براي آن واحد فراهم می آورد.
توجه : براي تعریف مزیت رقابتی یک واحد اقتصادي، مدیریت آن واحد، باید یک ارزیابی کامل از محیط داخلی و خارجی واحدش به عمل آورد زیرا ارتباط مستقیم بین ارزشهاي مورد نظر مشتري، ارزش هاي عرضه شده شرکت و ارزشهاي عرضه شده توسط رقباي شرکت، الزامات و ابعاد مزیت رقابتی را تعیین می کند.

در ادامه فایل آموزش مزیت رقابتی، ویژگی های مزیت رقابتی  ، مفهوم مزیت رقابتی ، کارکرد مزیت رقابتی و ماهیت مزیت رقابتی بیان شده است. 

همچنین استراتژی های عمومی مایکل پورتر و مزیت رقابتی بر مبنای تئوری نقاط مرجع استراتژیک SRPs آمده است. که در آن استراتژی تمرکز بر هزینه به عنوان مزیت رقابتی ، استراتژی تمرکز بر تمایز به عنوان مزیت رقابتی ،استراتژی رهبری هزینه به عنوان مزیت رقابتی و استراتژی تمایز به عنوان مزیت رقابتی مطرح شده است. 

در فایل آموزشی مزیت رقابتی مدل خلق ارزش با استفاده از مزیت رقابتی که توسط دکتر احمد ورزش کار تبیین شده است ارائه شده. 

انواع گونه های رقابتی در ماتریس مزیت رقابتی تعریف می شود. 

اهداف مزیت رقابتی شامل مشتری مداری، افزایش سهم بازار ، ارزشمندی و چند مورد دیگر است که در فایل پاورپوینت آموزش مزیت رقابتی ارائه شده است. 

همچنین شاخص های مزیت رقابتی شامل و فرایند تبدیل منابع به مزیت رقابتی در هرم مزیت رقابتی ایجاد شده است. 

فلیپ سلزنیک اولین فردي بود که در سال 1957 عبارت مزیت رقابتی (Competitive Distinctive) را بکار برد.

همچنین 10 نوع مزیت در فایل پاورپوینت مزیت رقابتی معرفی شده است که شامل مزیت نسبی مزیت مطلق ، مزیت رقابتی، مزیت فرصتی و 6 مزیت دیگر می شود. 

6 نوع مزیت رقابتی نیز شامل مزیت رقابتی متجانس ، مزیت رقابتی نامشهود ، مزیت رقابتی مرکب و موارد دیگر در آن بیان شده است که مطالعه این فایل می تواند شناخت کاملی در خصوص مزیت رقابتی و انتقال دانش در آن خصوص بدست دهد. 

فایل مزیت رقابتی از منظر نظریه شناخت ابزار سخنرانی بسیار مناسبی برای مدیران ، اساتید و اشخاصی که می خواهند در خصوص مزیت رقابتی شناخت پیدا کرده و سخنرانی ارائه دهند می باشد که با قرار دادن یک صفحه در روبروی خود ساعت ها در خصوص مزیت رقابتی توانایی صحبت کردن پیدا می کنند. 

این فایل را همین الان دانلود کنید و به دانش خود در خصوص مزیت رقابتی بیفزایید و از آن لذت ببرید. مدیریت زمان در مطالعه .

نظرتان را در خصوص این مطلب در بخش ارائه نظرات به ما ارائه دهید.


برچسب ها: مزیت رقابتی برای کیست فیلیپ سلزنیک کیست ترجمه Competitive Advantage معادل فارسی Competitive Advantage تعریف Competitive Advantage Competitive Advantage به چه معناست معنی Competitive Advantage Competitive Advantage یعنی چی مزیت رقابتی به انگلیسی معادل لاتین مزیت رقابتی مزیت رقابتی قوت محور چیست تعریف مزیت رقابتی مزیت رقابتی نامشهودچیست مزیت رقابتی مرکب چیست مزیت رقابتی ساده چیست مزیت مشهود چیست مزیت مطلق چیست مزیت نسبی چیست انواع مزیت رقابتی شاخص های مزیت رقابتی شناسایی مزیت رقابتی تعیین مزیت رقابتی محاسبه مزیت رقابتی استراتژی مزیت رقابتی انواع گونه های رقابتی ماهیت مزیت رقابتی کارکرد مزیت رقابتی کارکردمزیت رقابتی تعریف مزیت رقابتی مزیت رقابتی چیست
دیدگاه
دیدگاه شما :