• ورود کاربران
  • ثبت نام

درباره ما

بسم الله الرحمان الرحیم

«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم  اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی  رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»

تیم وب سایت مدیریتی ایران در سال 1385 فعالیت خود را با ایجاد یک وبلاگ ، با هدف ترويج علوم مديريتي در ايران اسلامي عزيز و پياده سازي فرامين رهبري در زمينه گسترش علم و يادگيري ، با مسئوليت دكتر احمد ورزش كار و تحت نظارت مستقيم ايشان آغاز نموده . در روز پنجشنبه 17 اردیبهشت سال 1388 به مناسب سالروز ولادت حضرت زینب نماد صبر و عقلانیت  اقدام به تبدیل وبلاگ به وب سایت مدیریتی ایران کرد و تمامی آثار تولیدی این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار بینندگان قرار می داد . در سال 1393 مورد حمله سایبری گروهک تروریستی داعش قرار گرفته و تمام اطلاعات موجود بر روی سایت حذف گردید. این اتفاق سبب شد نسبت به مسیر خود با عزم راسخ و با تلاش بیش از پیش با رویکردی جدید و نظام مند عمل کنیم. در سال 1395 باتوجه به اینکه هزینه نگهداری سایت بسیار بالا بوده و نیاز به منابع مالی جهت حفظ ، توسعه و ارتقا آن به شدت احساس می شد ، حداقل هزینه ای برای هر محصول در نظر گرفته شدتا بتوان با آن به حفظ و رشد و توسعه آن کمک نمود .در بهمن مال سال 1396 همزمان با سالگرد ولادت حضرت زینب سلام الله علیه و در هشتمین سالگرد ایجاد منجریال به قمری ، تغییرات زیربنایی اساسی در قالب و گستره فعالیت خود ایجاد نمود. ان‌اشاالله كه بتوانيم در اين مسير با حداكثر توانايي عمل نموده و رضايت الهي را كسب نماييم.

چشم انداز منیجریال : 

منیجریال، اولین بورس تبادل محتوا و برند برتر تولید محتوای مدیریتی و دارای بزرگترین پایگاه دانش مدیریت به زبان فارسی و مرجعیت علمی در رشته مدیریت می باشد.

بیانیه مأموریت منیجریال:

وب سایت مدیریتی ایران (منیجریال) با اتکال به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار ، مأموريت اصلي خود را افزايش و ارتقاء سطح پيشرفت علمي كشور اسلامی عزيزمان در زمینه مدیریت، و کسب درآمد و ایجاد اشتغال پایدار مي داند و در اين راستا به توليد محتواهای مدیریتی اعم از پاورپوینت ، مقاله  ،کتاب ، اینفوگرافی ، موشن‌گرافی ، کلیپ تصویری ، کلیپ صوتی و ... در سطح ملي و بين المللي به دو زبان فارسی و انگلیسی برای اساتید ، دانشجویان ، کارآفرینان ، صاحبان کسب و کار و مدیران دولتی وخصوصی و سایر علاقه مندان به مباحث مدیریتی با بكارگيري جديدترين تكنولوژي و ابزارهاي تولید محتوا و عرضه در بستر سایت و اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر اینترنت نسل 2 و بهره گیری از خرد جمعی اساتید برتر مدیریت در تولید محتوای آموزشی براساس سبک های یادگیری مدرن و باور به دستیابی به جایگاه اول از نظر کیفی و کمی در تولید و عرضه محتوای مدیریتی و حداكثر سازي بهره وري در استفاده از منابع در اختيار ضمن حفظ اصول ، ارزش ها ،‌اعتقادات و تصورات مردم با کاهش هزینه فرصت دانشجویان در تولید محصولات موازی و هم شکل و مولدسازی تولیدات محتوایی یکبار مصرف افراد و تبدیل آن به محصول مولد و تکرار پذیر و درآمدزا و توجه به ارزش آفرینی علمی و مالی به صورت دو طرفه برای خود و مشتریان ، اعضا و استفاده کنندگان با حفظ کیفیت محتوایی و ظاهری محصولات تولیدی ، برند سازی منیجریال و ایجاد روابط برد-برد بین عرضه کنندگان و متقاضیان  به عنوان شايستگي ممتاز آن مي‌پردازد.

اساتید هیئت علمی منیجریال در کدام دانشگاه های ایران تدریس می نمایند؟

نام استاد دکتری رشته تخصصی مدرس دانشگاه مشاهده رزومه کامل
دکترمحمد جواد ایروانی دکتری مدیریت سیاست گذاری دانشگاه تهران  
مهندس محمد رضا اسکندری   -  
دکتر عباس صالح اردستانی دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی  
دکتر رسول سعدی دکتری مدیریت مالی دانشگاه تهران  
دکتر سید محمد اعرابی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی دانشگاه تهران  
دکتر احمد ورزشکار دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی  
دکتر محمد ابویی اردکانی دکتری مدیریت سیستم ها دانشگاه تهران  
حجه الاسلام دکتر حسن علی اکبری دکتری مدیریت استراتژیک دانشگاه امام حسین علیه السلام  
دکتر علی (برزو) فرهی دکتری مدیریت رفتار دانشگاه امام حسین علیه السلام  
دکتر داود حسین پور دکترای رشته مدیریت -گرایش تصمیم گیری دانشگاه علامه طباطبایی  
دکتر احمد علی یزدان پناه دکترای تحقیق در عملیات دانشگاه علامه طباطبایی  
دکتر سید مجتبی محمود زاده دکترای مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی دانشگاه علامه طباطبایی  
دکتر هادی ورزشکار دکترای مدیریت مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی  

قوانین حاکم بر منیجریال کدامند و وب سایت مدیریتی ایران براساس کدام منشور اخلاقی فعالیت می کند؟

تمامی اطلاعات درج شده توسط مشتریان جهت ثبت نام و خرید و فروش محتوا به صورت محرمانه نزد تیم وب سایت مدیریتی ایران باقی خواهد ماند و از آن صرفاً جهت ارائه تبلیغات برای محصولات منیجریال و یا به عنوان بانک اطلاعاتی جهت انجام تبلیغات سایرین توسط خود تیم منیجریال و بدون در اختیار گذاشتن اطلاعات به دیگران استفاده می شود. 

مجصولات وب سایت مدیریتی ایران چیست؟

منیجریال چه نیازی را بر طرف می کند؟

  1. نیاز به منابع علمی جهت دانش افزایی و استفاده در سایر تحقیقات
  2. نیاز به یادگیری و آموزش

شایستگی های کلیدی و مزیت رقابتی منیجریال چیست؟

  1. کیفیت و جذابیت محصولات و منحصر به فردی آن ها
  2. وجود هیئت علمی توانمد از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران ، دانشگاه علامه طباطبایی و سایر دانشگاه های معتبر و برتر ایران.
  3. وجود سبدی متنوع از محصولات با قیمت های متفاوت برای تمامی سلایق .

محصولات جایگزین منیجریال کدامند؟

مزیت ما نسبت به محصولات جایگزین چیست؟

زنجیره ارزش وب سایت مدیریت ایران چیست؟

در صنعتی که منیجریال در آن فعال است چه موانعی برای رشد وجود دارد؟

منیجریال در چه مرحله از عمر خود قرار داشته و استراتژی خروج ما چیست؟

همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است ، منیجریال در حال حاضر در مرحله ی نوپایی قرار دارد و تا رسیدن به مرحله بلوغ استراتژی حفظ وضعیت فعلی مالکیت پیاده سازی شده و پس از رسیدن به مرحله بلوغ ، از طریق بازار سرمایه نزدیک به 30 درصد آن عرضه می شود که تا افق چشم انداز سند حاضر یعنی 1414 این امر محقق نخواهد شد. 

مدل کسب و کار وب سایت مدیریتی ایران چیست؟

موقعیت مکانی و پل های ارتباطی با منیجریال : 

تلفن دفتر مرکزی: 02164371250

شماره فکس : 02164371247

تلفن دفتر غرب تهران: 02146087934

تلفن دفتر شمال تهران: 02122496637

شماره همراه : 09192319583 (لطفا فقط در مواقع ضروری با این شماره همراه تماس گرفته شود)

شماره تلگرام : 09192319583

آدرس ایمیل: info@Managerial.ir

کانال تلگرامی: managerial_ir@

صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/managerial.ir

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان توحید، خیابان توحید، روبروی بانک گردشگری ، بن بست بت شکن ، ساختمان خورشید (پلاک4) ، طبقه اول، واحد1

زمان پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9  الی 16.