تهیه کننده | مهسا مومن زاد | قیمت | |
موضوع | 4 مزیت مدیریت زمان | ||
پی دی اف | صفحات | 6 | 0 |
حجم فایل پی دی اف | 0.66 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
پاورپوینت | صفحات | 6 | 19000 |
حجم فایل پاورپوینت | 1.4 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
4 مزیت مدیریت زمان
4 مزیت مدیریت زمان
1.کاهش استرس
ایجاد و پیروی از یک برنامه کاری، اضطراب را کاهش می دهد. همانطور که موارد موجود در لیست "کارها" خود را بررسی می کنید، می توانید ببینید که پیشرفت ملموسی دارید. این به شما کمک میکند از استرس و نگرانی در مورد انجام کارها جلوگیری کنید.
2.زمان بیشتر
مدیریت زمان خوب به شما زمان بیشتری می دهد تا در زندگی روزمره خود صرف کنید. افرادی که می توانند زمان را به طور موثر مدیریت کنند، از داشتن زمان بیشتری برای صرف سرگرمی ها یا سایر فعالیت های شخصی لذت می برند.
3.فرصت های بیشتر
مدیریت زمان به خوبی منجر به فرصت های بیشتر و اتلاف زمان کمتر برای فعالیت های بی اهمیت می شود. مهارت های خوب مدیریت زمان، ویژگی های کلیدی است که کارفرمایان به دنبال آن هستند.
4.توانایی تحقق اهداف
افرادی که مدیریت زمان را به خوبی انجام می دهند، بهتر می توانند به اهداف و مقاصد دست یابند و این کار را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهند.