• ورود کاربران
  • ثبت نام

آموزش موفقیت در کسب و کار

آموزش موفقیت در کسب و کار

نظر دیگران :              2 رای
تهیه کننده دکتر هادی ورزشکار قیمت
موضوع آموزش موفقیت در کسب و کار
فیلم مدت زمان 3:25 0
حجم فایل فیلم 10 MB
تخفیف 0
هدیه
مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
آموزش موفقیت در کسب و کار
فایل فیلم قیمت : 0 تومان

معرفی آموزش موفقیت در کسب و کار

اگر بخواهیم کسب و کارمان را تبدیل کنیم به یک کسب و کار موفق، به یک نهاد پیشرو ، به یک کسب و کار پیشرو باید سبک اداره کسب و کارمان را تغییر دهیم. باید نگرش مان را از ریاست به مدیریت، و از مدیریت به رهبری کردن تبدیل کنیم. رئیس کسی است که اداره میشه، شرایط اونو اداره میکنه. هر اتفاقی بیوفته، مبتنی بر اون اتفاق حرکت سازمان و کسب و کارش تغییر میکنه.

مدیر کسی است که اداره میکنه، کسب و کارش را مدیریت میکنه، وضع موجود را حفظ میکنه حداقل کاری است که انجام میده.

اما رهبر میاد نوآوری میکنه، در محصولی که تولید میکنه، تو فرآیندهای کاری که انجام میده، تو بازار هدفی که در حال حاضر داره، روش هایی که برای تولید اش داره

فرض کنید در همین شرایط کرونا، آنهایی که ریاست می کردن کسب و کارها تعطیل شد، خیلی از کسب و کارها به خاطر شرایطی که پیش آمده بود، از بین رفت. اونیکه مدیریت می کرد سعی کرد با تعدیل نیرو یا تغییر ساعت کاری یا تغییر شیوه کاری مبتنی بر آن پروتکل هایی که اعلام کرده بودن، بتونه حیات اش رو ادامه بده. اما سازمان یا کسب و کاری که رهبری میشد، نوآوری کردن، محصول مبتنی بر شرایط تغییر پیدا کرد، نوع بسته بندی های محصول تغییر پیدا کرد، همچنین فرآیند تولید، فرآیند ارتباط با مشتری، روش های ارتباط با مشتری مبتنی بر شرایط جدید به روز شد. به علاوه ایده های جدیدی آمد برای اینکه بتونه محصولی را به بازار عرضه کنه که استفاده کنندگان از محصول، آن را به اطمینان خاطر استفاده کنند.

رئیس کارهایی که دیگران انجام دادن را، هنگامی که اجرا میکنه، وقتی میاد کپی برداری میکنه از دیگران، خرابکاری میکنه یعنی از کاری که دیگران اومدن انجام دادن تقلید میکنه و در کسب و کار خودش پیاده سازی میکنه ولی چون شرایط در نظر نگرفته و به دقت با اون مدل، با اون الگو آشنا نیست، خرابکاری میکنه و منجر میشه که آسیب ببینه از پیاده سازی کاری که دیگران انجام دادن و موفق بودن.

مدیر کپی برداری میکنه، کار دیگران را  با توجه به شرایط کسب و کارخودش  اجرا میکنه و همچنین به همگون بودن شرایط کسب و کارش با روشی که از آن الگوبرداری کرده نیز توجه میکند، او فعالیت را بنچ مارک کرده و در مجموعه خودش پیاده سازی می کند اما کسب و کار و مجموعه ای که رهبری می شود یا به عبارتی سازمانی که سکان دارش یک رهبر است و نگرش حاکم بر سازمان، رهبری است؛ ایجاد کننده است یعنی یک کار و یا محصول جدیدی را ایجاد می کند و برای اولین بار به بازار عرضه می کند. یک فرآیند تولید جدیدی را ایجاد می کند و بر اساس آن رقابت پذیری کالا و محصولاتش را بالا میبره. یک فرآیند تولید جدید را ایجاد می کند و براساس آن اتلاف منابع و ضایعاتش را کمتر می کند. پیشرو است و دیگران از آن تقلید می کنند.


برچسب ها: تفاوت رهبری و مدیریت فرق رهبری و مدیریت ریاست مدیریت رهبری روش موفقیت در کسبوکار روش موفقیت در کار روش موفقیت تکنیک موفقیت در سازمان سازمان موفق چگونه موفق شویم موفقیت در کار فیلم مدیریتی رایگان فیلم رایگان فیلم آموزشی رایگان آموزش موفقیت آموزش موفقیت در کار موفقیت در کسب و کار کسب و کار موفق کسبوکار کسب و کار مدیریت کسبو کار
دیدگاه
دیدگاه شما :