تهیه کننده | دکتر احمد ورزشکار | قیمت | |
موضوع | 5 تغییر ساختاری برای افزایش فروش | ||
پی دی اف | صفحات | 10 | 0 |
حجم فایل پی دی اف | 1 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | یک فایل به ارزش 5000تومان | ||
پاورپوینت | صفحات | 10 | 79000 |
حجم فایل پاورپوینت | 1 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | یک فایل به ارزش 10000تومان | ||
ورد | صفحات | 6 | 10000 |
حجم فایل ورد | 0.5 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
بازاریابی یعنی رساندن محصول مناسب به مشتری در زمان مناسب و در مکان مناسب. اینکه آیا این اتفاق می افتد یا نه به، بخصوص در بازاریابی B2B، به سازماندهی ساختار فروش بستگی دارد.
سازماندهی ساختار فروش از 5 عامل اثر جدی می گیرد که با توجه و بهبود این 5 عامل می توان در بلند مدت فروش شرکت را افزایش داد.
5 عامل اثر گذار بر سازماندهی ساختار فروش در شکل ذیل بیان شده است.
نقطه شروع هر تصمیم فروش؛ ارزیابی این است که: آیا شرکت توانایی و مهارت لازم برای برآوردن نیازهای مشتری را دارد؟
شرکت باید برای سوالات زیر به جواب درست برسد.
اختصاص یک نیروی فروش مستقیم برای هر مشتری باعث میشود کنترل بهتر، سریعترو دقیقتری را بطور مستقیم بر تعاملات خود با مشتریان داشته باشیم.
مزایای این اقدام عبارتند از:
استفاده از چندین نماینده فروش و نمایندگان خارجی برای ایجاد دسترسی بیشتر به بازار هدف:
مزایای این اقدام عبارتند از:
هزینه خدمات رسانی به مشتریان با استفاده از نیروی فروش اختصاصی باید در نظر گرفته شود.
کنترل بیشتر و پوشش بیشتر با هزینه بیشتر به دست می آید.
در کنار افزایش هزینه دو نکته اهمیت دارد:
اتصال دو یا چند فروشنده به یک مشتری تعارض یا تضاد ایجاد میکند.
راه حل چیست؟
اما دو منشأچالش هنوز وجود دارد که باید مدیریت شود: