تهیه کننده | مهسا مومن زاد | قیمت | |
موضوع | 5 عادت بازاریاب های حرفه ای | ||
پی دی اف | صفحات | 7 | 0 |
حجم فایل پی دی اف | 0.9 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
پاورپوینت | صفحات | 7 | 24000 |
حجم فایل پاورپوینت | 1.8 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
5عادت بازاریاب های حرفه ای
متمایز عمل میکنند
برند را مورد توجه قرار می دهند
روی نقاط تمایز معنادار تمرکز میکنند
از احساسات استفاده میکنند
توجه ویژه ای به مشتریان دارند
5 عادت بازاریاب های حرفه ای
1 . متمایز عمل میکنند
یکی از ویژگیهای آنها، تمایز اجزای مختلف تبلیغ از تبلیغات رقباست. سعی میکنند تبلیغی متمایز از روند رایج در صنعت یا بازار بسازند.
2. برند را مورد توجه قرار می دهند
توجه مخاطب را به برند جلب می نمایند و هدف آنها به رخ کشیدن صحنههای زیبا یا خواندن اشعار زیبا نیست!! بلکه هدف، نشان دادن برند و تمایزهای آن از رقباست.
3. روی نقاط تمایز معنادار تمرکز میکنند
نقاط تمایز معنادار، نقاط تمایزی هستند که هم از رقبا متمایزند و هم برای مشتریان مهم هستند و نقطه تمایز یک برند یا محصول باعث اثرگذاری بر مخاطبان هدف و جلب نظر آنها برای خرید برند یا محصول میشود و به تفاوت موجود میان نقاط تمایز و نقاط تمایز معنادار توجه کرده و فقط روی نقاط تمایز معنادار تمرکز میکند
4. از احساسات استفاده میکنند
بکارگیری احساسات مختلف در یک تبلیغ، بسیار اثرگذارتر از بکارگیری عدد و رقم و منطق است و در ساخت تبلیغاتشان از احساساتی مثل عشق، ترس، توجه به دیگران و... استفاده میکنند.
5. توجه ویژه ای به مشتریان دارند
مشتریان تبلیغی را که مرتب راجع به ویژگیهای محصول صحبت میکند، دوست نمی دارند امّا به تبلیغاتی که راجع به مشکلات مشتریان و راهکارهای حل آنها صحبت میکند، توجه ویژه ای می نمایند.