• ورود کاربران
  • ثبت نام

چگونه در کسب و کارمان موفق شویم؟

چگونه در کسب و کارمان موفق شویم؟

نظر دیگران :              1 رای
تهیه کننده دکتر هادی ورزشکار قیمت
موضوع چگونه در کسب و کارمان موفق شویم؟
فیلم مدت زمان 00:02:42 0
حجم فایل فیلم 3.8 MB
تخفیف 0
هدیه

چگونه در کسب و کارمان موفق شویم؟

مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
چگونه در کسب و کارمان موفق شویم؟
فایل فیلم قیمت : 0 تومان

معرفی چگونه در کسب و کارمان موفق شویم؟

چگونه در کسب و کارمان موفق شویم؟

اگر بخواهیم کسب و کارمان را سازمانمان را تبدیل بکنیم به یک کسب و کار موفق،کسب و کار پیشرو، به یک سازمان پیشرو، چیکار باید بکنیم؟

اولین قدمی که باید برداریم اینه که سبک اداره سازمان یا اون اداره کسب و کارمان رو تغییر دهیم.

یعنی اولین قدمش به خود ما برمیگردد که صاحب کسب و کار و اداره کننده آن هستیم.

حالا شما به عنوان کسب و کار شخصی یا به عنوان یک سازمان بزرگ یا به عنوان مدیر یک بخش از یک سازمان در نظر بگیریم، تفاوتی ندارد ولی اگر بخواهیم ما هرجایی که هستیم و اداره اش در دست ماست،اختیار امورش در دست ماست را تبدیل کنیم به یک مجموعه موفق و پیشرو، اولین اقدام این است که ما سبک اداره مجموعه یا سازمان ویا کسب و کارمان را تغییر دهیم.

به دنبال ریاست نباشیم .

به دنبال این نباشیم که ریاست بکنیم چه در کسب و کارمان چه در سازمان یا بخشی که آن را اداره میکنیم.

دنبال ریاست بازی و رئیس بازی نباشیم

در مرحله اول بیایم و مدیریت کنیم و در مرحله متعالی تر، رهبری بکنیم یعنی از مدیریت گذر کنیم و کسب و کار یا سازمانمان رو رهبری بکنیم.

معمولا کسانی که به دنبال ریاست کردن هستند نتیجه این کارشون میشود یک کسب و کار ناموفق،یک سازمان و یا یک بخش و واحد ناموفق، اما کسی که مجموعه و کسب و کارش را مدیریت میکند، میتواند آنرا به یک مجموعه و کسب و کار موفق تبدیک کند.

کسی که به سمت رهبری رفته است و از مدیریت کردن هم گذر کرده است، میتواند سازمان و مجموعه را به یک نهاد پیشرو تبدیک بکند.

در بحث نهاد و نهادگرایی هم اشاره شد که نهاد یک مجموعه ای هست که غیر قابل حذف است یعنی ما نمیتوانیم آن را از جامعه جدا کنیم. اگر نباشد یک خلایی ایجاد میشود، مثل نهاد خانواده، نهاد اجتماع، اینها نمیتوانند نباشند.

کسب و کار اگر ریاست شود نتیجه اش میشود کسب و کار ناموفق، اگر مدیریت شود، میشود کسب و کار موفق و اگر رهبری شود، تبدیل میشود به یک نهاد پیشرو .


برچسب ها: آموزش موفقیت در کسب و کار آموزش تکنیک مدیریتی کلیپ مفید کلیپ کوتاه کلیپ آموزشی آموزشی فیلم کوتاه قدم اول موفقیت در سازمان فیلم کوتاه مدیریتی فیلم کوتاه آموزشی فیلم کوتاه نهاد اجتماع نهاد خانواده کسب و کار ناموفق ریاست طلبی ریاست سازمان رئیس بازی مجموعه موفق و پیشرو کسب و کار پیشرو ویدیو آموزشی رهبری سازمان نهاد پیشرو نهاد نهاد و نهادگرایی مدیریت مجموعه مدیریت سازمان مدیریت تبدیل شدن به سازمان موفق ویدیو آموزشی ویدیو رهبری مجموعه موفق کسب و کار موفق ریاست رهبری
دیدگاه
دیدگاه شما :