• ورود کاربران
  • ثبت نام

ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق

ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق

نظر دیگران :              1 رای
تهیه کننده مهسا مومن زاد قیمت
موضوع ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق
پی دی اف صفحات 4 0
حجم فایل پی دی اف 1 MB
تخفیف 0
هدیه
پاورپوینت صفحات 4 0
حجم فایل پاورپوینت 2 MB
تخفیف 48000
هدیه

در این محتوای آموزشی رایگان که در قالب پاورپونت و پی دی اف جهت دانلود در اختیار شما دوستان قرار گرفته است، به سه مورد زیر به عنوان ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق اشاره شده است که توضیحات هر از موارد زیر را می توانید در فایل مربوطه مطالعه بفرمایید. همچنین در بخش توضیحات محصول در خصوص ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق به تعداد دیگری از ویژگی ها اشاره شده است که ترجمه شده و خارج از این فایل مربوطه می باشد.

سه مورد از ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق:

1. خلاقیت 

2. انضباط شخصی

3. ذهنیت هدف گرا

مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق
فایل پی دی اف قیمت : 0 تومان
فایل پاورپوینت قیمت : 0 تومان

معرفی ویژگی عملکردی صاحبان کسب و کارهای موفق

در این بخش در خصوص ویژگی های صاحبان کسب و کارهای موفق خارج از فایل مربوطه که در قالب پاورپونت و پی دی اف رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،  به تعدادی از این ویژگی ها که به صورت ترجمه شده می باشند اشاره می کنیم:

در بیشتر موارد، صاحبان مشاغل موفق تمایل به یک ویژگی دارند: رهبری. در حالی که استثناهایی برای این قاعده وجود دارد، چه خوب و چه بد، ویژگی های رهبری به همان اندازه که یک ویژگی شخصیتی تعیین کننده هستند، یک دارایی تجاری هستند. رهبری، تا آن مرحله، به ابزاری جدایی ناپذیر در ایجاد یک تجارت موفق تبدیل شده است. البته اداره یک تجارت بدون رهبری مناسب کاملاً ممکن است، اما توصیه نادرست است و فقط پتانسیل شما را به عنوان یک کارآفرین محدود می کند.

رهبران بزرگ، و منظورم آنهایی است که واقعاً در کاری که انجام می دهند استثنایی هستند، حس اعتماد به نفس را در اطرافیان خود القا می کنند. آنها تیم را بهتر می کنند و پتانسیل را تشویق می کنند. بهترین رهبران - در نتیجه - آنهایی نیستند که خواهان احترام هستند، بلکه کسانی هستند که آن را کسب می کنند.

 

10 مهارت و ویژگی اساسی صاحبان کسب و کار موفق

صاحبان مشاغل موفق، صرف نظر از صنعت، دارای چند ویژگی مهم هستند که آنها را از بقیه افراد جامعه متمایز می کند. استفاده از این مهارت ها به آنها اجازه می دهد تا ایده های تجاری خود را به واقعیت های سودآور تبدیل کنند.

1. شجاعت

شجاعت، اشتیاق، سخت کوشی چیزی است که برای راه اندازی و اداره کسب و کار خود لازم است. شجاعت شما را وادار می‌کند که از منحنی‌های یادگیری شیب‌دار که با آن‌ها مواجه خواهید شد، شروع کنید و از آن بالا بروید، و اشتیاق باعث می‌شود که بتوانید کسانی که به حوزه کاری شما علاقه مند هستند را راحت تر در کنار خود بیابید.

 

2. چشم انداز قوی

ویژگی های زیادی برای اداره موفقیت آمیز یک کسب و کار مورد نیاز است، از جمله رهبری، ریسک کردن و داشتن مهارت های مردمی. با این حال، داشتن چشم انداز قوی نیز از ویژگی های مهمم است. راه اندازی یک کسب و کار مستلزم این است که در لبه پیشرفت صنعت خود باشید، نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنید و چشم انداز کافی قوی را منتقل کنید که یک تیم بخواهد به شما در اجرای آن کمک کند.

 

3. متقاعدسازی 

برای موفقیت در هر کسب و کاری، باید بتوانید دیگران (مشتریان و کارکنان) را متقاعد کنید که ایده شما ارزش حمایت آنها را دارد. آیا می توانید افراد کافی را متقاعد کنید که محصول شما را بخرند و کارکنان کافی را برای هماهنگی با شما متقاعد کنید؟ قطعا این کار انرژی فوق العاده ای می طلبد.

 

4. اعتماد به نفس و سرسختی

برای عملی کردن یک ایده تجاری، اعتماد به نفس و سرسختی لازم است. اگر باور دارید که می توانید آن را انجام دهید، پس می توانید. اما بیش از هر چیز، باید برای یک ماراتن آماده باشید و آماده باشید تا در طول مسیر با سرسختی تزلزل ناپذیر، استقامت خود را بسازید. 

 

5. تمایل به فداکاری

کارآفرینی ذاتاً مستلزم فداکاری در زندگی شخصی و تجاری شماست: فدا کردن زمان شخصی برای یادگیری یک مهارت جدید برای کمک به کسب و کار یا تمایل به پایان دادن به دوستی که برای تجارت مذکور مناسب نبود. بنابراین، اگر تمایل چندانی به انعطاف پذیری کافی برای فداکاری وجود نداشته باشد، راه اندازی یک کسب و کار نباید یک گزینه باشد.

 

7. درک خود

اگر سعی کنید در همه چیز بهترین باشید، در تجارت ضرر خواهید کرد زیرا هر فردی توانایی انجام همه کارهارا به تنهایی ندارد! به دیگران ثابت کنید که بهترین استعدادهای شما در کجا نهفته است و تا زمانی که بتوانید کمک بگیرید (استخدام، مشاور، مربی و غیره) اوضاع را مدیریت کنید. شما بر اساس نقاط قوت خود پیروز می شوید، نه نقاط ضعف. پس سعی کنید نقاط قوت خود را شناسایی کرده و تنها بر روی آنها متمرکز شوید و برای اداره اموری که نقاط قوت شما در آن نیست از نیروهای خبره استفاده کنید. 

 

8. رهبری شناختی

آسیب پذیری، خودآگاهی، کنجکاوی، فروتنی، شجاعت زیاد، نظم و انضباط، سازگاری و ارتباطات متفکرانه اینها فقط چند مهارت و ویژگی هستند که برای رهبر یک کسب و کار لازم است. یک رهبر هرگز قادر به انجام همه این کارها نیست و باید از یک مکان مطمئن از چشم انداز و ارزش ها بیاید تا به موفقیت دست یابد.

 

9. انعطاف پذیری

انعطاف پذیری، که ترکیبی از سرسختی، تدبیر و خوش بینی است، یک ویژگی لازم برای شروع و اداره مؤثر یک کسب و کار است. زمانی که مردم ایده‌های شما را رد می‌کنند، توانایی مقابله با استرس ناشی از کار و معیشت و پیشرفت آهسته‌ای که با ایجاد یک کسب‌وکار به وجود می‌آید، انعطاف‌پذیری را کلیدی برای شروع و حفظ موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین می‌کند.

 

10. داشتن ریسک قوی

داشتن قدرت ریسک به همراه یک ایده عالی برای شروع یک کسب و کار لازم است. اگر شما یک ایده عالی برای شروع دارید و از قدرت ریسک بالایی نیز برخوردارید می توانید خود را صاحب کسب و کار بدانید.


برچسب ها: فایل رایگان مدیریتی پاورپونت رایگان مدیریت کسبوکار مدیریت کسب و کار پاورپونت مدیریتی فایل پاورپونت کارافرینی موفق کارآفرین موفق ویژگی کارآفرین کارآفرینی موفقیت در کسب و کار موفقیت در کسبوکار ویژگی صاحبان کسب و کار ویژگی کسب و کار موفق صاحبان کسب و کار صاحبان کسبوکار موفقیت در کسب و کار کسبوکار کسب و کار
دیدگاه
دیدگاه شما :