1. چگونگی شکل گیری رویکردها و نظریه های مدیریت و ارتباطات سازمانی را تشریح کنید
2. انواع ارتباطات انسان با انسان را تحلیل کنید
3. اهداف و نقش های ارتباطات را تشریح کنید
4. فرآیند ارتباطات کریتنر را ترسیم و تشریح کنید
5. اثر بخشی فرانید ارتباطی را تحلیل کنید و عوامل مؤثر بر آن را تشریح کنید
6. استعاره های هفتگانه ارتباطات سازمانی را تشریح کنید
7. موانع ارتباطات مؤثر را تشریح کنید
8.ریشه های ارتباطات سازمانی را را تحلیل کنید
9. چهار زمینه تحقیقات مربوط به ارتباطات سازمانی را بر اساس نوع جهت گیری اطلاعات تحلیل کنید
10. مدل محتوای ارتباطات ردینگ را تشریح کنید
11. ریشه های تجزیه و تحلیل شبکه ارتباطی را تحلیل و ویژگی های سیستم های شبکه ای ریکارد را بیان کنید
12. ارتباطات رییس –مرئوس را تشریح کنید
13. افقهای جدید در تحقیقات مربوط به ارتباطات سازمانی را بیان و یکی از آن ها را تشریح کنید
14. دیدگاه سیاسی در ارتباطات را تشریح کنید
15.الگوهای ارتباطات رسمی را ترسیم و تحلیل کنید
16. ارتباطات رو به پایین، به همراه روش های متداول این نوع ارتباط و همچنین علل تاثیر کم آن را تشریح کنید
17. عوامل تحریف اطلاعات را تحلیل کنید
18. شیوه های تحلیلی رفتار ارتباطی در سازمان ها را تشریح کنید
19. انواع قدرت مشروع (مقبول) وبر و چگونگی تأثیر آن بر شکل گیری ساختار و ارتباطات را تحلیل کنید
20. انواع سبک های ارتباطی را بیان و جهت و جریان آن را ترسیم و یکی از آن ها را تشریح کنید
21. موانع ارتباطات را در سه دسته اصلی تشریح کنید.
22. تعامل متغیرهای فرآیند گروهی و متغیرهای فرآیند ارتباطات را ترسیم و تشریح کنید
23.انواع شبکه های ارتباطی در سازمان را ترسیم کنید
24.ویژگی های شبکه های ارتباطی را تشریح کنید
25. عوامل مؤثر برشبکه های ارتباطی در سازمان را تحلیل کنید
26. الگوهای تصمیم گیری در گروه را توصیف کنید
27. فرآیند رهبری و ارتباطات سازمانی را ترسیم و تحلیل کنید.
28. رابطه میان ابعاد رفتار رهبری و سبک های ارتباطی در سازمان را تحلیل کنید
29. مشکلات ، تضادها و پیامدهای سازمان رسمی را به طور خلاصه بیان کنید
30. سیستم های ارتباطی انسان با انسان را در مقابل انسان با ماشین مقایسه کنید
31. فرآیند جریان اطلاعات دو مرحله ای را ترسیم و مقایسه کنید
32. سیستم های فرعی سازمان و نیازهای اطلاعاتی و ارتباطی آنها را تشریح کنید
33.نقش مدیر در تسهیم اطلاعات را تحلیل کنید
34. رابطه های اطلاعاتی و ارتباطات سازمانی را در پنجره جوهری را تحلیل کنید
35. سازمان ها به عنوان پردازش گرهای اطلاعاتی را تحلیل کنید
36. چگونگی تحت تأثیر قراردادن رفتار فردی در سازمان های الکترونیکی(E_Orgs) را تحلیل کنید
37.سازمان های الکترونیکی (E_Orgs)رفتار گروهی را تحلیل کنید .
38. تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات سازمانی را تحلیل کنید