• ورود کاربران
  • ثبت نام

چگونه فروش را افزایش دهیم؟

چگونه فروش را افزایش دهیم؟

نظر دیگران :              2 رای
تهیه کننده مهسا مومن زاد قیمت
موضوع چگونه فروش را افزایش دهیم؟
پی دی اف صفحات 8 0
حجم فایل پی دی اف 1.59 MB
تخفیف 0
هدیه
پاورپوینت صفحات 8 48000
حجم فایل پاورپوینت 2.67 MB
تخفیف 0
هدیه

1. یک فروشنده عالی هرگز دروغ نمی گوید؛

2. هرگز از دسترسی مشتری خارج نمی شود؛

3. هرگز  روی خود تمرکز نمی کنند

4. هرگز  بدون آمادگی قبلی در محیط فروش حاضر نمی شوند؛

5. هرگز نمی گویند " تقصیر من نیست"

6. هرگز  محصولات یا خدمات را نمی فروشند

5. هرگز نمی گویند " تقصیر من نیست"

مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
چگونه فروش را افزایش دهیم؟
فایل پی دی اف قیمت : 0 تومان
فایل پاورپوینت قیمت : 48000 تومان

معرفی چگونه فروش را افزایش دهیم؟

برای موفقیت در دنیای فروش، تنها کافی است به نکاتی مهم توجه داشته باشید که در این فایل به تعدادی از آنها اشاره کردیم که با توجه به این نکات می توانید فروش خود را متحول سازید. در واقع، تا زمانی که بهترین علایق دیگران را در دل خود داشته باشید (با توجه به رشد کسب و کارتان)،  دستاوردهای یک فروشنده عالی را دارید.

فروشندگان بزرگ در تلاش برای ایجاد یک تجارت هستند. آنها به فروش نه به عنوان کاری که با مردم انجام می دهند، بلکه به عنوان یک فرآیند مشارکتی بین خود و مشتری نگاه می کنند.

اگر قصد دارید مهارت های خود را تقویت کنید یا فروشندگان عالی را برای تیم خود استخدام کنید، توصیه می کنیم به دنبال  این ویژگی ها باشید. با پرورش این شش ویژگی می توانید مهارت های فروش خود را تقویت کنید.

1. یک فروشنده عالی هرگز دروغ نمی گوید: 

بهترین فروشندگان روابط مبتنی بر اعتماد ایجاد می کنند. آن‌ها همیشه کاری را که می‌گویند انجام می‌دهند و همیشه در مورد کارهایی که قادر به انجام آن نیستند صادق هستند.

2. هرگز از دسترسی مشتری خارج نمی شود: 

هیچ چیز برای مشتری ناامید کننده تر از تلاش برای ردیابی فروشنده خود نیست، در حالی که واقعاً به آنها نیاز دارد. هرگز نباید این اتفاق بیفتد! فروشندگان نخبه همیشه پاسخگو بوده و در دسترس مشتریان خود هستند.

3. هرگز  روی خود تمرکز نمی کنند: 

تمرکز همیشه روی مشتری است. فروشندگان نخبه خود را پشت میز مشتری خود قرار می دهند و سخت تلاش می کنند تا دلایل تجاری معتبر، چالش ها و فرصت های مشتری خود را درک کنند.

4. هرگز  بدون آمادگی قبلی در محیط فروش حاضر نمی شوند: 

تمرکز همیشه روی مشتری است. فروشندگان نخبه خود را پشت میز مشتری خود قرار می دهند و سخت تلاش می کنند تا دلایل تجاری معتبر، چالش ها و فرصت های مشتری خود را درک کنند.

5. هرگز نمی گویند " تقصیر من نیست" : 

فروشندگان نخبه خود را مسئول موفقیت مشتری می دانند. اگر چیزی درست کار نمی کند، آن ها به آن رسیدگی می کنند، مشکل را تشخیص داده و به سرعت آن را حل می کنند.

6. هرگز  محصولات یا خدمات را نمی فروشند: 

راه حل می فروشند. این همیشه در مورد این است که مشتریان آنها چگونه می توانند از محصولات یا خدمات خود برای حل مشکلات تجاری خود و/یا دستیابی به اهداف و مقاصد خود استفاده کنند.

با عمل به این نکات، می توانید امیدوار باشید در فروش

حرفه ای عمل می کنید

 

 


برچسب ها: راه بالابردن فروش راه های افزایش فروش بهبود فروش فروشنده خوب ویژگی فروشنده خوب راهکار افزایش فروش بهبود کیفیت فروش فروش عالی فروش خوب چگونه فروش بالایی داشته باشیم بالا بردن فروش افزایش فروش
دیدگاه
دیدگاه شما :