• ورود کاربران
  • ثبت نام

هفت عادت برای موثربودن چیست؟

هفت عادت برای موثربودن چیست؟

نظر دیگران :              1 رای
تهیه کننده مهسا مومن زاد قیمت
موضوع هفت عادت برای موثربودن چیست؟
پی دی اف صفحات 9 0
حجم فایل پی دی اف 1 MB
تخفیف 0
هدیه
پاورپوینت صفحات 9 67000
حجم فایل پاورپوینت 1.6 MB
تخفیف 0
هدیه
مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
هفت عادت برای موثربودن چیست؟
فایل پی دی اف قیمت : 0 تومان
فایل پاورپوینت قیمت : 67000 تومان

معرفی هفت عادت برای موثربودن چیست؟

هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر: در این محتوای آموزشی که در قالب پاورپونت و پی دی اف رائه شده است تعدادی راه حل را برایتان بیان کردیم تا از طریق آن بتوانید به فردی موثر تبدیل شوید.

یک اصل مهم در موثربودن آن است که وقتی روال‌هایی را تنظیم می‌کنیم، می‌توانیم وظایف را سریع‌تر انجام دهیم، زیرا نیازی نیست به آن کار فکر کنیم.

صرف نظر از شغل یا صنعت شما، همیشه ساعات کافی در روز برای انجام همه کارها وجود ندارد. در نتیجه مدام احساس می کنید همیشه عقب هستید. و این فقط برای بهره وری یا سلامتی شما خوب نیست.

بنابراین، پاسخ چیست؟ ساعت کار بیشتر؟ قطعا افزایش ساعات کاری نمی تواند کمک کننده باشد، بایستی با ایجاد عادت های مهم، خودمان را به فردی موثر تبدیل کنیم.

با عادات زیر بهره وریتان را افزایش دهید و بسیار  موثر و کارآمد شوید:

1. ابتدا روی مهمترین وظایف تمرکز کنید

2. کار عمیق را پرورش دهید

3. یک لیست حواس پرتی داشته باشید تا متمرکز بمانید

4. از ماتریس آیزنهاور برای شناسایی اولویت های بلند مدت استفاده کنید

5. از قانون 80/20 استفاده کنید

6. وظایف را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید

7. استراحت کنید

8. کمتر تصمیم بگیرید

9. ارتباط ناکارآمد را حذف کنید

10. میانبرهای قابل تکرار را پیدا کنید

11. از موفقیت ها و همچنین اشتباهات درس بگیرید

12. برای زمانی که همه چیز اشتباه می شود برنامه ریزی کنید

13. قبل از اینکه انگیزه یا الهام بگیرید کار کنید

14. چندوظیفه ای نکنید یعنی تنها روی یک کار تمرکز کنید

15. انرژی خود را مدیریت کنید (نه فقط زمان)

16. در «نه» گفتن بهتر شوید

مابقی عادت های ذکر شده در فایل آموزشی در دسترس شما قرار گرفته است

شما کدام عادات را در خود ایجاد کردید؟ آیا توانسته اید در زندگی شخصی و کاری خود فردی موثر باشید؟

امیدواریم این محتوا برایتان موثر و مفید واقع شود


برچسب ها: عادت موثر بودن عادات موثر بودن بالابردن بهره وری بهره وری در کار مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار افزایش کارآمدی افزایش بهره وری بهبود مهارت فردی مهارت توسعه فردی توسعه فردی موثر بودن اثربخشی
دیدگاه
دیدگاه شما :