• ورود کاربران
  • ثبت نام

تجزیه و تحلیل سازمان در سطح تکنیک

تجزیه و تحلیل سازمان در سطح تکنیک

نظر دیگران :              0 رای
تهیه کننده دکتر احمد ورزشکار قیمت
موضوع تجزیه و تحلیل سازمان در سطح تکنیک
پی دی اف صفحات 57 19000
حجم فایل پی دی اف 4 MB
تخفیف 0
هدیه
پاورپوینت صفحات 57 79000
حجم فایل پاورپوینت 2.8 MB
تخفیف 0
هدیه

تاريخچه كيفيت

توسعه تاريخي مديريت كيفيت

تعریف کیفیت

سطوح تعریف کیفیت در ایران

گستردگی جایزه كيفيت

جايزه مالكوم بالدريج

اهداف جايزه مالكوم بالدريج

معيارهاي اصلي جایزه بالدریج

جايزه كيفيت اروپايي EFQM

تاریخچه جايزه كيفيت اروپايي EFQM

اهداف جایزه ملی اتحادیه اروپا

مدل تعالي سازماني EFQM

منطق  RADAR

عناصر و ويژگي‌هاي منطق  RADAR

كليات مدلهاي تعالي سازماني

ارزشها و مفاهيم بنيادين سرآمدي EFQM

1- نتيجه گرايي

2- مشتري مداري

3- رهبري و ثبات در مقاصد

4- مديريت بر اساس فرآيندها و واقعيات

5- مشاركت و توسعه كاركنان

6- يادگيري، نوآوري و بهبود مداوم

7- توسـعه شراكت‌ها

8- مسئوليت‌هاي اجتماعي

معيار 9 : نتايج كليدي عملكرد

مدل جايزه كيفيت اروپا   EFQM

ارتباط توانمندسازها و نتايج

مدل سرآمدي EFQM چيست ؟

دلايل استفاده سازمانها از مدل EFQM

EFQM  درچه سازمانهاي بكار گرفته شده است؟

توزيع امتيازات در مدل  EFQM

پويايي مدل  EFQM

منطقRADAR  چيست ؟

ماتريس امتيازدهي RADAR

عناصر و ويژگي‌هاي منطق  RADAR

ارزيابي معيارهاي توانمندساز

واژه‌هاي كليدي - توانمند سازها

ماتريس امتيازدهي: توانمندسازها

ارزيابي معيارهاي نتايج

واژه‌هاي كليدي – نتايج

ماتريس امتيازدهي : نتايـج

معيارهاي جايزه دمينگ

جدول مقايسه جوايز كيفيت ژاپن، امريكا و اروپا

جايزه ملّي بهره‌وري و تعالي سازماني

سطوح تعالي

سطوح کیفیت بهره وری در ایران

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر

مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر

5M در مدیریت کیفیت فراگیر

در یک نگاه مدیریت کیفیت فراگیر

انواع استاندارد

سازمان بين المللي استاندارد

هشت بند اصلی ایزو

اصول مدیریت کیفیت

در یک نگاه کایزن

مدل پنج  W و یک H (پنج چ و یک ک) از فعالیت های کایزن

تعریف 5S نظام خانه داری ژاپن

معنی و مفهوم کمه ژاپنی 5S

تاریخچه

افراد مؤثر در نظام پیشنهادات

فلسفه بکارگیری نظام پیشنهادات

مراحل ایجاد نظام پیشنهادات

روش ارتقاي فرآيند :FOCUS – PDCA

بهبود دائمي سازمان

روش بهبود تطبيقي بنچ مارکینگ (Benchmarking)

چرخه بهبود تطبيقي (Benchmarking)

نمودار استخوان ماهی(علت و معلول)   Fish Bone  

جدول مقایسه روشهای تبدیل سیستم ها

تعریف شش سیگما

اهداف شش سیگما

مراحل شش سیگما

تعریف مهندسی مجدد

مفهوم مهندسی مجدد

عوامل مؤثر در مهندسی مجدد

عوامل موفقیت مهندسی مجدد

روشن کردن اهداف و روش ها

زنجيره مهندسي مجدد

TRIZ در کشور های مختلف

مفهوم TRIZ

تعاریف TRIZ

تعریف كارت امتيازي متوازن BSC

مدل شناسايي توانمندي ها براساس  BSC

رابطه علت و معلولي منظرها در سازمانهاي كسب و كار

BSC پلي براي پر كردن شكاف بين استراتژي و عمل

هدف SSM

روش SSM

فرآیند SSM

ويژگي‏هاي SSM

محدوديت‏هاي SSM

مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
تجزیه و تحلیل سازمان در سطح تکنیک
فایل پی دی اف قیمت : 19000 تومان
فایل پاورپوینت قیمت : 79000 تومان

معرفی تجزیه و تحلیل سازمان در سطح تکنیک

با دانلود فایل پاورپوینت قابل ویرایش و یا دانلود فایل ورد قابل ویرایش و یا دانلود فایل پی دی اف از سرفصل ها و مطالب ذیل آگاهی و دانش بدست می آورید که در ذیل برخی مطالب فایل با جزئیات و برخی صرفا سرفصلهای آن بیان شده است. 

 

سطوح تجزیه و تحلیل سازمان

  1. سطح تجزیه و تحلیل بوروکراسی (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)
  2. سطح تجزیه و تحلیل سازمانی (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)
  3. سطح تجزیه و تحلیل کارگاهی (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)
  4. سطح تجزیه و تحلیل تکنیک (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مقدمه
گرایش های دانشکده های مدیریت به تکنیک های مفید و لازم اما ناکافی و زود گذری همچون حلقه های کیفیت ، مدیریت کیفیت جامع ، ایزو ، سیستم پیشنهادها ، تجارت الکترونیکی ، مهندسی مجدد ، مهندسی معکوس ، تولید ناب ، مدیریت عملکرد ، پنج اس ، دیسیپلین ها، تکنولوژی اطلاعات و مواردی از این قبیل (که در سطح ”چگونگی“ بحث می کنند و  به سطح ” چرایی و چیستی ” وارد نمی شوند ) ضمن ایجاد شگفتی های تجربی و عینی و شکل گیری تصوراتی مبنی بر راهیابی این رشته ی آکادمیک به حیطه رشته های کاربردی ای چون مهندسی ، ضمن تضعیف قدرت تحلیل و تقویت تفکر تجزیه ای و بخشی ، آفتی است که در درون این رشته رخنه کرده و برخی از محققان این رشته را در سطح حمالان تکنیک تنزل داده است و بی مناسبت نیست اگر اصطلاح دراکر یعنی «کارگران دانش» در مورد برخی از محققان این رشته با اصطلاح واقعی تر«حمالان دانش» جایگزین شود .

کیفیت

در این بخش از فایل مطالب و سرفصل های ذیل بیان می شود:

تعریف کیفیت 

 تمامي ويژگيهاي يک مقوله که در برآورده کردن آن براي نيازهاي تصريح شده و تلويحي مؤثر است .

تعریف کیفیت (دمینگ): 

کيفيت يعني بهبود پيوسته فرايندها محصولات و خدمات .
کيفيت بايد از اولين مراحل طراحي در نظر گرفته شود .
از بازرسي در سطح وسيع بايد اجتناب کرد .
برآوردن خواسته‏هاي مشتري چه در زمان حال و چه در زمان آينده.

تعریف کیفیت (جوران): 

کيفيت يعني سهولت در کاربرد .
مسئول خرابي درکيفيت 80% سيستم وفرايند ،15% کارگران توليد و 5% ساير موارد است .
درست مناسب مصرف (شايستگي جهت استفاده)

تعریف تاگوچی از کیفیت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

تعریف کراسبی از کیفیت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

فرمول محاسبه کیفیت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

 

تاريخچه كيفيت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

توسعه تاريخي مديريت كيفيت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

سطوح تعریف کیفیت در ایران (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

گستردگی جایزه كيفيت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

جايزه مالكوم بالدريج (1987)     Malcolm Baldrige Award

تقريباً پس از گذشت سي و پنج سال از اجراي جايزه دمينگ در سال 1987 دولت امريكا به منظور ترغيب سازمانهاي امريكايي براي موفقيت در بازارهاي رقابتي جايزه ملي مالكوم بالدريج را بنيان نهاد.

اهدافي كه جايزه مالكوم بالدريج دنبال مي كند عبارتست از:

1.  شناسايي افراد و سازمانهايي كه در زمينه اعتلاي سطح كيفيت اقدام به نوآوري و خلاقيت نموده و موفقيتهاي قابل توجهي نيز كسب كرده اند.
2. انتشار و ترويج اطلاعات مربوط به خلاقيت ها و نوآوري هاي انجام شده براي ساير سازمانها به عنوان الگوهاي تعالي يافته
3. افزايش آگاهيها درباره روشهاي بكار رفته در زمينه تحقق كيفيت
4. ترويج فرهنگ بهبود و افزايش بهره وري

معيارهاي اصلي جایزه بالدریج (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مدل تعالي سازماني وارزيابي بر اساس مدل EFQM (European Foundation for Quality Management) (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)
جايزه كيفيت اروپايي (1992): 

در اواخر دهه 90-1980 شركتهاي برجسته اروپاي غربي اقدام به تأسيس بنياد كيفيت اروپا نهاده و با توجه به ابتكارهاي ژاپن و امريكا آنها نيز نياز به ارتقاي كيفيت و تعالي سازمانهاي اروپايي را احساس كردند. در نتيجه در سال 1992 جايزه كيفيت EFQM را بنيان نهادند.

اهداف جایزه ملی اتحادیه اروپا (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مدل تعالي سازماني EFQM (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

عناصر و ويژگي‌هاي منطق  RADAR (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

منطق RADAR مي‌گويد هر سازمان نياز دارد كه :
نتايجي را كه بعنوان بخشي از فرآيند دستيابي به خط‌ مشي و استراتژي‌هاي خود هدف گذاري نموده است، تعيين كند.
مجموعه‌اي از رويكردهاي با ثبات و يكپارچه را كه منجر به نتايج مي‌گردد را طرح‌ريزي و ايجاد نمايد.
رويكردها را به طريقی نظام يافته (سيستماتيك) و بگونه‌اي كه از استقرار كامل آنها اطمينان حاصل شود، را جاري و اجرا نمايد.
نتايج حاصله از بكارگيري رويكردها را مورد ارزيابي و بازنگري قرار دهد، به گونه‌اي كه بهبودهاي مورد نياز شناسايي شود.

 كليات مدل هاي تعالي سازماني (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

ارزشها و مفاهيم سرآمـدي و معيارهاي ارزيابي مدل INQA / EFQM (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)
ارزشها و مفاهيم بنيادين سرآمدي EFQM (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

ماتريس امتيازدهي RADAR (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

عناصر و ويژگي‌هاي منطق  RADAR (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

جایزه (1951)کیفیت دمینگ

بعداز جنگ‌ جهانی‌ دوم‌ که‌ از کشور ژاپن‌ ویرانه‌ای‌ بیش‌ نمانده‌ بود و تنها امید و دلبستگی‌ این‌ کشور به‌ مردم‌ و مدیرانی‌ بود که‌ بتوانند با رهبری‌ و هدایت‌ صحیح، ژاپن‌ را به‌ کشوری‌ پیشرفته‌ تبدیل‌ کنند. توصیه‌های‌ بزرگانی‌ همچون‌ دکتر دمینگ‌ بسیار موثر واقع‌ شد.

به‌طوری‌ که‌ اجرای‌ صحیح‌ و به‌ موقع‌ 14 اصل‌ مدیریتی‌ دکتر دمینگ‌ سبب‌ ایجاد مدیریتی‌ نوین‌ و کارساز در ژاپن‌ شد و باعث‌ شد این‌ کشور در کمتر از ۵ سال‌ متحول‌ گردد و آن‌ چنان‌ رشد فزاینده‌ای‌ را طی‌ کند که‌ در سال‌ 1980 فیلمی‌ از شبکه ‌CNN آمریکا پخش‌ شد تحت‌ عنوان‌ «اگر ژاپن‌ می‌تواند پس‌ چرا ما نتوانیم».

در این‌ فیلم‌ مستند یکی‌ از عوامل‌ اساسی‌ پیشرفت‌ و توسعه‌ ژاپن، اجرای‌ 14 اصل‌ مدیریتی‌ دکتر دمینگ‌ معرفی‌ شده‌ بود. از این‌ سال‌ به‌ بعد، آمریکائیها هم‌ که‌ به‌ عناوین‌ مختلف‌ از توصیه‌های‌ این‌ اندیشمند بزرگ‌ آمریکایی‌ استفاده‌ نکرده‌ بودند ادامه‌ پیشرفت‌ و توسعه‌ خود را درعمل‌ کردن‌ به‌ توصیه‌های‌ دکتر دمینگ‌ دانستند و از سال‌ 1980 این‌ اصول‌ در آمریکا و سایر کشورهای‌ جهان‌ نیز مورداستفاده‌ قرار گرفت.

معيارهاي جايزه دمينگ (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

جدول مقايسه جوايز كيفيت ژاپن، امريكا و اروپا (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

جايزه ملّي بهره‌وري و تعالي سازماني

جايزه ملّي بهره‌وري و تعالي سازماني جايزه‌اي است ملّي كه بر اساس مفاد نظام‌نامه و دستورالعمل‌هاي آن، توسط رياست جمهوري اسلامي ايران به برترين بنگاه‌هاي ايراني حائز شرايط در بخش صنعت و معدن اعطا مي‌گردد.

اهداف جايزه ملّي بهره‌وري و تعالي سازماني (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

سطوح جايزه ملّي بهره‌وري و تعالي سازماني (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

سطوح کیفیت بهره وری در ایران (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مدیریت کیفیت فراگیر (TQM (Total Quality Management (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)
تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر 

يکي از  ابزارهاي مهم ايجاد تحول و بهبود کيفيت است که کليه جنبه‌هاي توليد (5M) را مورد بررسي، تحول و بهبود قرار مي‌دهد و اهميت خاصي به مشتريان (داخلي و خارجي) خود مي‌دهد.

  1. سنجش (Measurement)
  2. روش (Method)
  3. مواد  (Material) 
  4. ماشين (Machine)
  5. انسان (Man) 


استاندارد (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)
انواع استاندارد (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

سازمان بين المللي استاندارد ISO (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

هشت بند اصلی ایزو (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

اصول مدیریت کیفیت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

کایزن

کايزن به مفهوم بهبود مستمر يا تحولي دائمي است که مي‏تواند به عنوان يک فرهنگ فراگير برخي از عمده‏ترين مسائل بشري از انديشه، آموزش و تحقيق گرفته تا کار و توليد را در عرصه‏هاي گوناگون فردي و اجتماعي در بر بگيرد. محتواي تئوريک و سيستم فلسفي کايزن، آموزش مستمر، تحول دائمي و تعامل تمام افراد و سازمان‏هاي اجتماعي توليد است.

کایزن از منظر نظریه شناخت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مدل پنج  W و یک H (پنج چ و یک ک) از فعالیت های کایزن (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

پنج اس (5S) نظام خانه داری

نام خود را از حروف اول پنج کلمه ی ژاپنی که هر یک با حروف S آغاز می گردند گرفته است . علائمی که نشانگر مراحل روبرو هستند ، به عنوان بخشی از مدیریت مجری یک برنامه ی کامل ، معمولاً در کارگاه نصب می شوند.

1. پاکسازي Seiry
2. نظم‌ دهي Seiton
3. نظافت Seiso 
4. حفظ و نگهداري Seiketsue 
5. توسعه فرهنگ مشارکت Shicetsue

 

نظام پیشنهادات

نظام پیشنهادات از اوایل سالهای دهه ی 1970 و براساس نظریات دانشمندان و متفکران مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) به جهت مشارکت هر چه بیشتر کارکنان یک سازمان در تصمیم گیری ها و رفع مشکلات سازمان طراحی گردیده ، این نظام ابتدا در شرکتهای تولیدی ژاپنی و سنگاپوری و پس از آن در دیگر کشورها به کار گرفته شد .


افراد مؤثر در نظام پیشنهادات (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

فلسفه بکارگیری نظام پیشنهادات (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مراحل ایجاد نظام پیشنهادات (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

بهبود سیستمها (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

روش ارتقاي فرآيند :FOCUS – PDCA (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

بهبود دائمي سازمان (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

روش بهبود تطبيقي بنچ مارکینگ (Benchmarking) / چرخه بهبود تطبیقی: 

بنچ مارکینگ فرآیند اندازه گیری پیوسته و مقایسه فرآیندهای تجاری خودی با فرآیندهای قابل مقایسه در سازمان پیشرو برای بدست آوردن اطلاعاتی است که به سازمان کمک خواهد کرد که بهبود را تعیین کرده و آنها را انجام دهد.

نمودار استخوان ماهی(علت و معلول)   Fish Bone   (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید) 
جدول مقایسه روشهای تبدیل سیستم ها (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

شش سیگما

شش سیگما یک سیستم جامع و انعطاف پذیر برای دست یابی بهبود و افزایش موفقیت کسب وکاراست.

تعریف 6 سیگما (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

اهداف شش سیگما (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مراحل شش سیگما (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

مهندسی مجد

از اواخر دهه ی 90 اقداماتی در زمینه بهبود مدیریت انجام گرفت از آن جمله طرح مطالعاتی مدیریت در دهه ی 90 در دانشگاه MITبوده است . مایکل هامر، نخستین نظریه پردازی است که مفهوم مهندسی مجدد را مطرح کرده است و او با مقاله ای تحت عنوان ”اتوماسیون کارساز نیست ، فعالیت های زائد را حذف کنید“ در مجله هاروارد بیزنس دیوید ، مهندسی مجدد را معرفی کرد . سپس کتاب مهندسی مجدد سازمان «منشور انقلاب سازمانی» را نوشت و پس از آن داونپرت در کتابی با نام «نوآوری در فرآیند ها» نقش تکنولوژی اطلاعات IT را در موفقیت RE تشریح کرد .

مفهوم مهندسی مجدد (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

تعریف مهندسی مجدد (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

عوامل مؤثر در مهندسی مجدد (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

عوامل موفقیت مهندسی مجدد (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

روشن کردن اهداف و روش ها (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

زنجيره مهندسي مجدد (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

 

حل ابداعانه مسائل  TRIZ

دانشمند خلاقیت‌شناس روسی گنریچ سائولویچ آلتشولر (G.S. Altshuller) در سال 1946 بنیان گذار این دانش بر اساس نتايج حاصل از مطالعه اختراعات مختلف می باشد . علت اصلی نامگذاری TRIZ از حروف اول واژه روسی آن به همین دلیل می باشد. از وی به عنوان «پدر تریز» یاد شده است.

تعاریف TRIZ (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

كارت امتيازي متوازن  BSC

کاپلان و نورتون در تحقيقات خود دريافتند كه شركت‌هاي موفق براي ارزيابي عملكرد خود فقط به سنجه‌هاي مالي متكي نيستند، بلكه عملكرد خود را از چهار زاويه _ ديد يا منظر مختلف مورد ارزيابي قرار مي‌دهند.

مدل شناسايي توانمندي ها براساس  BSC (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

رابطه علت و معلولي منظرها در سازمانهاي كسب و كار (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

BSC پلي براي پر كردن شكاف بين استراتژي و عمل (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

روش شناسي سيستم‏هاي نرم  SSM

مسئله نه به عنوان يک مشکل بلکه به عنوان يک فرايند نامناسب بررسي مي‏شود.

روش شناسی سیستم های نرم از منظر نظریه شناخت (مطالب این بخش را با دانلود فایل پاورپوینت یا دانلود فایل ورد و یا دانلود فایل پی دی اف مطالعه فرمایید)

توجه :

فایل پی دی اف ( .pdf)  این محصول مشابه فایل پاورپوینت ( .pptx ) آن به صورت غیر قابل ویرایش می باشد و فایل ورد ( .docx ) از نظر محتوایی مشابه فایل پاورپوینت و از نظر شکلی فایل ورد قابل ویرایش به صورت ورد مقاله ی  قابل ویرایش است.


برچسب ها: مدیریت ppt تعریف مدیریت دوره های آموزشی مدیریت اصول مدیریت کارخانه مدیریت مبانی سازمانpdf جزوه نظریه های مدیریت pdf دانلود کتاب تئوری های مدیریت پیشرفته pdf مدیریت چیست دکتر هادی ورزشکار ppt تئوری های مدیریت ppt تئوری های مدیریت doc دانلود پاورپوینت تئوری های مدیریت پیشرفته صوت اموزش تئوریهای مدیریت فیلم آموزش مبانی سازمان و مدیریت دکتر احمد ورزش کارppt دانلود انواع تئوری های مدیریت انواع نظریه های مدیریت doc پاورپوینت آماده مدیریت دانلود تحقیق تئوریهای مدیریت منبع دکترای مدیریت منبع کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقاله تئوری های مدیریت خلاصه کتاب مدیریتی تعریف تجزیه و تحلیل سازمان مدلهای تجزیه و تحلیل سازمان روش های تجزیه و تحلیل سازمان دانلود کتاب تجزیه و تحلیل سازمان pdf انواع سطوح تجزیه و تحلیل سازمان دانلود مقاله تجزیه و تحلیل سازمان پاورپوینت تجزیه و تحلیل سازمان
دیدگاه
دیدگاه شما :