تهیه کننده | دکتر احمد ورزشکار | قیمت | |
موضوع | پویایی منابع انسانی | ||
پی دی اف | صفحات | 109 | 38000 |
حجم فایل پی دی اف | 6.3 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
پاورپوینت | صفحات | 109 | 340000 |
حجم فایل پاورپوینت | 5.5 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
شکل گیری گروه ، سازمان غیر رسمی، تئوری هاو پارادایم های مدیریت
سیر تحول و تطور مدیریت منابع انسانی
چالش های منابع انسانی نظام اداری کشور : (فرهمند)
شاخص های سلامتی در سال 2000
منشهای منابع انسانی کامیاب
مقایسه کارکنان در قرن بیستم با قرن بیست و یکم
عوامل عمده در بهره وری کارکنان علمی
انعطاف پذیری ساختار منابع انسانی
چهارگروه افراد سازمان از دید کاربردی (مان فریدوریس)
شرایط سازمان های قرن بیست و یکم
ویژگی های مدیران و کارکنان علمی
ویژگی های انقلاب صنعتی سوم (کنونی)
چالش کشورهای پیشرفته در قرن بیست و یکم
شاخصهای شناسایی توانایی های پاسخگویی افراد
شاخصهای شناسایی توانایی های پاسخگویی افراد
متغیرهای ارزیابی عملکرد سازمان لیکرت
متغیرهای میانجی بررسی وضعیت درونی و سلامت سازمان ها از بعد نیروی انسانی
1. انگیزش
2. رضایت
3. خلاقیت
4. عضویت در گروه
5. محبوبیت
6. آزادی عمل
7. ذهنیت سازمانی
8. تعهد اخلاقی
9. شکیبایی
10. تعلق به سازمان
11. اعتماد
12. بحران پذیری
13. ارتباطات
14. شوخ طبعی و بد خلقی
15. آینده نگری
16. برنامه ریزی
17. تصمیم گیری
شخصیت
شهامت
شجاعت
الگوی تعاملی متغیرهای تأثیرگذار بر بهره وری خدمات مدیران (فضای سازمانی)
ایمان بر چهار پایه استوار است
تعریف فرهنگ سازمانی
تعریف مفاهیم
ویژگی های قابل توجه فرهنگی
شیوه ی شکل گیری فرهنگ سازمان
سطوح فرهنگ سازمانی
لایه های فرهنگ
عوامل بروز تضاد منفی و مدیریت تضاد (5P استالبرگ)
عوامل مداخله گر در شکل گیری تصمیمات سازمانی
خصوصیات فرهنگ سازمانی
نوع فرهنگ براساس رابطه کارکنان با ارزشهای سازمانی
چهار شاخص تمایز از نظر گرت هافستد
عوامل شکل گیری فرهنگ های سازمانی
چهار نوع فرهنگ سازمانی (دن دنیسون)
استراتژيهاي مديريت فرهنگ سازماني (دنيسون و ميشرا)
استراتژيهاي مديريت فرهنگ سازماني (هريسون و هندي )
استراتژيهاي مديريت فرهنگ سازماني (جفري سوني فيلد)
استراتژي فرهنگهاي صنعتي (ديل و كندي)
تقسیم بندی (قدیمی) انواع شخصیت -نظریه نوع آیزنک
پاسخ سوال های زیر با مطالعه این فایل برای شما روشن خواهد شد.
سیر تحول مدیریت منابع انسانی چگونه است ؟
نظام اداری کشور با کدام چالش های منابع انسانی مواجه است؟
منابع انسانی کامیاب در یک سازمان چه منش هایی دارد؟
کارکنان در قرن بیستم با قرن بیست و یکم چه تفاوت هایی دارند؟
مهمترین عوامل در افزایش بهره وری کارکنان قرن بیست و یکم چیست؟
انعطاف پذیری ساختار منابع انسانی به چه معناست؟
چهار گروه افراد از منظر کاربردی بودن در گونه های استراتژیک کدامند؟
سازمان های قرن بیست و یکم چه شرایطی را دارند؟
ویژگی های مدیران و کارکنان علمی یا کارکنان قرن بیست و یکم چیست؟
کشورهای پیشرفته در قرن بیست و یکم با چه چالش هایی روبرو هستند؟
برای شناسایی توانایی های پاسخ گویی افراد از چه شاخص هایی می توان استفاده نمود؟
ارزیابی عملکرد سازمان از منظر لیکرت دارای چه متغیرهایی می باشد؟
جهت بررسی وضعیت درونی و سلامت سازمان ها از بعد منابع انسانی چه متغیرهای میانجی وجود دارد؟
انگیزش به عنوان اولین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ و چه نظریه هایی در این رابطه وجود دارد؟
رضایت به عنوان دومین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ عوامل نارضایتی سازمانی کدامند و شیوه های رویارویی با آن چگونه است و چه عواملی سبب تولید استرس در سازمان می شود؟
فرسودگی شغلی چیست ؟ چند نوع فرسودگی شغلی داشته ؟ چه عواملی بر آن موثر و چه اثرات عمده ای دارد؟
ارزش های اساسی کار مؤثر بر گرایش های شغلی و عملکرد افراد دارد؟
مفهوم امنیت شغلی به عنوان یکی از راه های جلوگیری از فرسودگی شغلی چیست؟
اصول رهبری در دهکده سازمانی کدامند؟
خلاقیت به عنوان سومین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ چه انواعی دارد و تفاوت آن با نوآوری چیست؟ و افراد خلاق دارای چه ویژگی هایی می باشند؟
با استفاده از چه تکنیک هایی می توان خلاقیت گروهی را توسعه داد؟
عضویت در گروه به عنوان چهارمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ و چند نوع گروه داریم؟
محبوبیت به عنوان پنجمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
آزادی عمل به عنوان ششمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
ذهنیت سازمانی به عنوان هفتمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ و راهکارهای ایجاد ذهنیت مطلوب در کارکنان کدامند؟
تعهد اخلاقی به عنوان هشتمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ و انواع تعهدات اخلاقی کدامند ؟
شکیبایی و صبر به عنوان نهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
تعلق به سازمان به عنوان دهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی به چه معناست ؟ و عوامل تعلق و تعهد سازمانی کدامند؟
اهداف اصلی توسعه منابع انسانی کدامند؟
اعتماد به عنوان یازدهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
بحران پذیری به عنوان دوازدهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ و انواع واکنش های افراد در مواجهه با بحران کدام است؟
ارتباطات به عنوان سیزدهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟ انواع مراودات کدامند و نظریات اریک برن در رابطه با تعاملات افراد چیست؟
حالت های من والد انتقادی ، من والد حمایتی ، من والد بالغ ، من کودکی آزاد و من کودکی تطبیقی چه ویژگی هایی دارند؟
شنود مؤثر به چه معناست؟
شوخ طبعی و بدخلقی به عنوان چهاردهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
آینده نگری به عنوان پانزدهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
برنامه ریزی به عنوان شانزدهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
تصمیم گیری به عنوان هفدهمین متغیر میانجی سلامت سازمانی چیست ؟
شخصیت ، شجاعت و شهامت در منابع انسانی چیست؟
الگوی تعاملی متغیرهای تأثیر گذار بر بهره وری خدمات مدیران یا فضای سازمانی چیست؟
فرهنگ سازمانی به چه معناست ؟ مفهوم آن چیست؟ و چه ویژگی های قابل توجه فرهنگی وجود دارد؟
شیوه شکل گیری فرهنگ سازمانی چگونه است و آن را در چند سطح می توان طبقه بندی نمود؟
پنج پی استالبرگ به عنوان عوامل بروز تضاد منفی و مدیریت تضاد کدامند؟
عوامل مداخله گر در شکل گیری تصمیمات سازمانی کدامند؟
خصوصیات فرهنگ سازمانی چیست؟
فرهنگ براساس رابطه کارکنان با ارزش های سازمانی به چند نوع دسته بندی می شود؟
شاخص های تمایز از نظر گرت هافستد کدامند؟
چه عواملی فرهنگ های سازمانی را شکل می دهند؟
چهار نوع فرهنگ سازمانی از نظر دن دنیسون کدامند؟
استراتژی های مدیریت فرهنگ سازمانی دنیسون و میشرا کدامند؟
استراتژی های مدیریت فرهنگ سازمانی هریسون و هندی کدامند؟
استراتژی های مدیریت فرهنگ سازمانی جفری سونی فیلد کدامند؟
استراتژی های فرهنگ های صنعتی دیل و کندی کدام است؟