• ورود کاربران
  • ثبت نام

استراتژی های مدیریت منابع انسانی

استراتژی های مدیریت منابع انسانی

نظر دیگران :              0 رای
تهیه کننده دکتر احمد ورزشکار قیمت
موضوع استراتژی های مدیریت منابع انسانی
پی دی اف صفحات 25 19000
حجم فایل پی دی اف 4.4 MB
تخفیف 0
هدیه
پاورپوینت صفحات 25 39000
حجم فایل پاورپوینت 3.7 MB
تخفیف 0
هدیه
ورد صفحات 18 47000
حجم فایل ورد 4.2 MB
تخفیف 0
هدیه

جایگاه استراتژی

ورود مفهوم استراتژي و سير تحول آن درعرصه سازمان و مديريت

استراتژي در شش بعد (پي P)

مکاتب طراحي و تدوين استراتژي

الگوی جامع مدیریت استراتژیک

ماتريس   SWOT

الگوی سه فرمان تفکر استراتژیک

ویژگی های تفکر استراتژیک

استراتژي‌هاي تأمین منابع انساني (بامبرگر و مشولم )

استراتژي‌هاي مديريت منابع انساني /تجربي مستقيم (آسترمن)

استراتژي‌هاي مديريت منابع انساني /نظري   (لپك و اسنل)

گرایش های استراتژیکی در گونه های مختلف استراتژیک

رويكرد کل‌نگر و تکليف‌گرا  در مقابل رويكرد جزءنگر و تثبيت‌گرا

مشاهده اسلاید ها در صفحات کوچک صرفا جهت اطلاع از کیفیت فایل و اطلاع از محتوا می باشد
استراتژی های مدیریت منابع انسانی
فایل پی دی اف قیمت : 19000 تومان
فایل پاورپوینت قیمت : 39000 تومان
فایل ورد قیمت : 47000 تومان

معرفی استراتژی های مدیریت منابع انسانی

مطالعه این فایل آموزشی به شما دانش مورد نیاز در رابطه با پاسخ سوالات زیر را منتقل نموده تا بتوانید استراتژی مناسبی را برای منابع انسانی سازمان یا کسب و کار خود تدوین نمایید.

استراتژی در سازمان چه جایگاهی دارد؟

مفهوم استراتژی در عرصه سازمان و مدیریت چه سیر تحولی را داشته است؟

شش p استراتژی کدامند؟

10 مکتب طراحی استراتژی به طور خلاصه چه مطلبی را بیان می کنند؟

الگوی جامع مدیریت استراتژیک که توسط  دانشگاه هاروارد برای کسب و کارها ارائه شده است چیست؟

ماتریس SWOT چیست؟

الگوی سه فرمان تفکر استراتژیک چه چیزی را بیان می کند؟

تفکر استراتژیک چه ویژگی هایی دارد؟

استراتژی های تأمین منابع انسانی که توسط بامبرگر و مشولم ارائه شده است چیست/

استراتژی پیمانکارانه ، استراتژی متعهدانه ، استراتژی ثانویه و استراتژی پدرانه در تأمین منابع انسانی برای چه مشاغلی مناسب است؟

استراتژی هایی که در سوال قبل بیان شد برای چه نوع ساختار مدیریتی مناسب است؟

آسترمن چه نوع استراتژی های برای مدیریت منابع انسانی بر اساس تجربه مستقیم ارائه داده است؟

لپک و اسنل برای مدیریت منابع انسانی چه نوع استراتژی هایی را ارائه داده اند؟

هر گونه استراتژی برای چه نوع سازمانی مناسب است؟

کل نگری و جزء نگری در انتخاب استراتژی های منابع انسانی چگونه است و. چرا باید با نگرش کل گرایانه به انتخاب استراتژی منابع انسانی دست زد.

 

در این فایل بتدا جایگاه استراتژی در سه سطح هدف ، مسیر و ابزار بیان شده و سپس سیر تحول آن از پیش از سال 1945 تا پس از سال  1990 در 5 بعد زمان ، اندازه سازمان  ، وضعیت محیط ، نقش مدیر و الگوی اساسی مدیریت برنامه ریزی در آن ارائه گردیده است .

همچنین استراتژی در شش بعد و یا به عبارت دیگر 6 پی استراتژی با شاخص ها و معیارهای هر کدام بیان گردیده است.

مکاتب طراحی و تدوین استراتژی در 10 مکتب طراحی ، برنامه ریزی ، موضعی ، کارآفرینی ، شناخت ، یادگیرنده ، قدرت ، فرهنگی ، محیطی و ترکیبی به طور خلاصه توضیح  و الگوی جامعی مدیریت استراتژیک که توسط دانشگاه هاروارد برای تدوین استراتژی کسب و کارها و بنگاه ها پیشنهاد  شده است معرفی شده و ماتریس SWOT و استراتژی های مربوط به هر گونه در آن و شناخت هایی که در هرکدام از خانه های استراتژیک می بایست صورت گیرد بیان می شود.

در ادامه الگوی سه فرمان تفکر استراتژیک و ویژگی های این نوع تفکر بیان شده که نشان دهنده اثر بالای اینگونه تفکر در بنگاه ها و کسب و کارها می باشد.

پس از شناخت و ضرورت نوع نگرش و تفکر استراتژیک ، با این نوع نگرش می بایست به انتخاب استراتژی مناسب منابع انسانی سازمان پرداخت که ابتدا مدل بامبرکر و مشولم در 4 گونه استراتژیک با بیان نوع مشاغل و نوع نیروی کار مناسب در هر استراتژی و همچنین ساختار مدیریتی حاکم بر سازمان ، هدف سازمان، الگوی مدیریت سازمان و ابزارهای در اختیار برای این 4 نوع استراتژی بیان گردیده است.

سپس  استراتژی های مدیریت منابع انسانی تجربی و مستقیم آسترمن بر اساس دو نقطه مرجع استراتژیک بازار کار و میزان کنترل بر منابع انسانی و همچنین استراتژی نظری مدیریت منابع انسانی که توسط لپک و اسنل در چهار گونه سنتی ، تعهدی ، مقرراتی و مشورتی مطرح و انواع ویژگی های هر کدام از این گونه ها در انواع مختلف استراتژی های در یک اسلاید به طور کلی بیان گردیده است.

در آخر کل نگری و جزء نگری از 25 منظر مورد مقایسه قرار گرفته و برتری های نگرش کل گرایانه و استراتژیک نسبت به جزئی نگری نشان داده شده است و در همین رابطه حکایت فیل در اتاق تاریک که مولانا سروده است بیان می شود.


برچسب ها: خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی دانلود مقاله منابع انسانی فایل ورد مدیریت منابع انسانی منبع کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی منبع دکترای مدیریت منابع انسانی دانلود تحقیق مدیریت منابع انسانی پاورپوینت آماده مدیریت منابع انسانی انواع نظریه های مدیریت منابع انسانی doc دانلود انواع تئوری های مدیریت منابع انسانی دکتر احمد ورزش کار اموزش تصویری مدیریت منابع انسانی آموزش صوتی مدیریت منابع انسانی پادکست صوتی آموزش مدیریت منابع انسانی فیلم آموزش مدیریت منابع انسانی دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی دکتر ورزشکار مدیریت منابع انسانی doc مدیریت منابع انسانی ppt مدیریت منابع انسانی word مدیریت منابع انسانی چیست دانلود کامل کتاب مدیریت منابع انسانی دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته pdf جزوه مدیریت منابع انسانی pdf مدیریت منابع انسانی pdf دکتر هادی ورزشکار آموزش مدیریت منابع انسانی در سازمان دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته دانلود فایل مدیریت منابع انسانی مدیریت منابع انسانی پیشرفته ppt دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی
دیدگاه
دیدگاه شما :