تهیه کننده | دکتر احمد ورزشکار | قیمت | |
موضوع | آموزش و توسعه منابع انسانی | ||
پی دی اف | صفحات | 51 | 19000 |
حجم فایل پی دی اف | 4.5 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
پاورپوینت | صفحات | 51 | 94000 |
حجم فایل پاورپوینت | 3.5 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
ورد | صفحات | 29 | 94000 |
حجم فایل ورد | 4.5 MB | ||
تخفیف | 0 | ||
هدیه | |||
عصر دانش چیست و در مقایسه با اعصار صنعتی و کشاورزی چه تفاوتی دارد؟
تعریف آموزش چیست؟
تعیین هدف های آموزشی به چه معناست؟
الگوی سیستمی آموزش و توسعه منابع انسانی چگونه است؟
هرم دانش افزایی چیست؟
شبکه عنکبوتی آموزش و تحلیل آن چگونه است؟
مسیر تکوینی دانایی و بصیرت چیست؟
اصول آموزش کدامند؟
فرآیند 5 مرحله ای آموزش و توسعه چیست؟ و در هر مرحله از فرآیند چه کاری می بایست صورت گیرد؟
مزایای آموزش دادن کدامند؟
وظایف مسئولین آموزش چیست؟
ترسیم درختواره روش ها و فنون آموزش چگونه است؟
37 روش و فن آموزش منابع انسانی کدامند و این روش ها چگونه پیاده سازی می شوند؟
اهداف قابل حصول روش ها و فنون آموزش کدامند؟
توانمندسازی که روش ها و فنون آموزش ایجاد می نمایند چیست؟
در برنامه ریزی آموزش چه گام هایی را می بایست پیمود؟
استعاره مورچه ، زنبور عسل و کرم ابریشم در آموزش به چه معناست؟
ارزشیابی عملکرد برنامه های آموزشی چگونه صورت می گیرد؟
راهبردهای ایجاد تحول در رفتار کدامند؟
مراحل روش دگرگونی مشارکتی چیست؟
در روش دگرگونی اجباری چه اقداماتی انجام می گیرد؟
روش دگرگونی رفتاری چیست و چگونه انجام می شود؟
توسعه منابع انسانی به چه معناست ؟
اهدف عمده از توسعه منابع انسانی کدامند؟
پس از مطالعه این فایل شما قادر خواهید بود به آموزش به گونه علمی نگاه نموده و به سوالات زیر پاسخ دهید:
عصر دانش چیست و در مقایسه با اعصار صنعتی و کشاورزی چه تفاوتی دارد؟
تعریف آموزش چیست؟
تعیین هدف های آموزشی به چه معناست؟
الگوی سیستمی آموزش و توسعه منابع انسانی چگونه است؟
هرم دانش افزایی چیست؟
شبکه عنکبوتی آموزش و تحلیل آن چگونه است؟
مسیر تکوینی دانایی و بصیرت چیست؟
اصول آموزش کدامند؟
فرآیند 5 مرحله ای آموزش و توسعه چیست؟ و در هر مرحله از فرآیند چه کاری می بایست صورت گیرد؟
مزایای آموزش دادن کدامند؟
وظایف مسئولین آموزش چیست؟
ترسیم درختواره روش ها و فنون آموزش چگونه است؟
37 روش و فن آموزش منابع انسانی کدامند و این روش ها چگونه پیاده سازی می شوند؟
اهداف قابل حصول روش ها و فنون آموزش کدامند؟
توانمندسازی که روش ها و فنون آموزش ایجاد می نمایند چیست؟
در برنامه ریزی آموزش چه گام هایی را می بایست پیمود؟
استعاره مورچه ، زنبور عسل و کرم ابریشم در آموزش به چه معناست؟
ارزشیابی عملکرد برنامه های آموزشی چگونه صورت می گیرد؟
راهبردهای ایجاد تحول در رفتار کدامند؟
مراحل روش دگرگونی مشارکتی چیست؟
در روش دگرگونی اجباری چه اقداماتی انجام می گیرد؟
روش دگرگونی رفتاری چیست و چگونه انجام می شود؟
توسعه منابع انسانی به چه معناست ؟
اهدف عمده از توسعه منابع انسانی کدامند؟
در این فایل ابتدا با بیان آیات ، روایات و سخنی از رهبری اهمیت آموزش منابع انسانی بیان گردیده و سپس به عنوان مقدمه اعصار مختلف کشاورزی ، صنعتی و عصر دانش با یکدیگر از مناظر مختلف مقایسه شده اند.
سپس آموزش تعریف شده و اهمیت تعیین اهداف آموزش بیان و الگوی سیستمی آموزش و توسعه منابع انسانی ترسیم شده است. در ادامه هرم دانش افزایی از مرحله دانش آموزی تا فرهیختگی ترسیم و شبکه عنکبوتی آموزش تحلیل شده ومسیر دستیابی به بصیرت بیان می شود.
همچنین اصول ، فرآیند ، مزایا ، روش ها و فنون آموزش و توضیحات مربوط به هرکدام از این تاکتیک های آموزشی بیان گردیده و چهار گام اساسی که برای برنامه ریزی آموزشی ضروری است معرفی می شود.
با بیان تمثیلی از چگونگی ارائه آموزشی به افراد در قالب مورچه ، کرم ابریشم و زنبور ، اهمیت انتقال مفاهیم آموزشی عنوان می شود و شاخص های ارزشیابی عملکرد برنامه های آموزشی با توجه به همین موضوع بیان می گردد.
مهمترین اثر آموزش، تحول افراد است که راهبردهای ایجاد تحول در رفتار افراد با سه روش دگرگونی مشارکتی ، دگرگونی اجباری و دگرگونی رفتار و مراحل هر کدام از آن ها توضیح داده می شود و سپس تعریفی از توسعه و توسعه منابع انسانی و اهداف آن ارائه می گردد.
در پایان فایل نیز یک "صفحه کتاب" یا "دریک نگاه" از آموزش ارائه گردیده است.